Розробка
інтернет-магазинів

Один із пріоритетних напрямків компанії Indigo — створення інтернет-магазинів будь-якої складності. Ми реалізовуємо проекти від «А» до «Я»: починаючи з опрацювання структури і закінчуючи розвитком сайту.

Створення інтернет-магазину —
як ми це робимо

Отже, що ж є важливим в е-магазині? Безумовно, це товар і конкурентні ціни. Але якого б відмінного якості не була ваша продукція, якою б низькою була її вартість — незручна навігація магазину перекреслює всі достоїнства. Тому перше, чого ми приділяємо увагу при розробці інтернет-магазину — детальне опрацювання структури. Але давайте почнемо спочатку.

Етапи робіт

Передпроектні роботи

Передпроектні роботи

Перш, ніж ми з вами почнемо співпрацю, потрібно познайомитися, позначити цілі проекту і намітити шляхи реалізації.

Зустріч. За вашим проектом буде закріплений персональний менеджер, з яким ви познайомитеся в нашому офісі. На зустрічі можна задати всі запитання, подивитися наші роботи і розповісти, яким ви бачите проект.

Комерційна пропозиція. Поспілкувавшись, ми розробимо персонально для вас комерційну пропозицію, де будуть прописані етапи робіт, їх терміни і бюджет проекту.

Підписання договору. Після того, як ви ознайомилися з нашою пропозицією, ми підпишемо з вами договір, на підставі якого будуть виконуватися всі роботи.

Технічне завдання

Технічне завдання,
розробка прототипів і дизайну

Робота над створенням інтернет-магазину починається з технічного завдання, опрацювання структури і прототипів. Спираючись на промальовану структуру, наші дизайнери приступають до дизайн-концепції.

Технічне завдання. Щоб проект відповідав вашим вимогам, нам необхідно заповнене технічне завдання. У ньому ви вказуєте розділи вашого магазину, категорії та підкатегорії товарів, необхідний функціонал.

Розробка прототипу. Після того, як ми отримали від вас технічне завдання, починається робота над прототипом майбутнього е-магазину. На даному етапі вимальовується загальна картина, і ми вже можемо мати уявлення, як виглядатиме проект.

Дизайн. Один з найбільш головних і цікавих етапів. Дизайнер промальовує кожен елемент користувацького інтерфейсу.

Вёрстка, программирование, интеграция

Верстка, програмування, інтеграція

Говорячи простою мовою, даний етап перетворює картинки макета в «живі» елементи, зрозумілі браузеру.

Верстка. Верстальник ділить макети на окремі елементи і збирає їх в статичні html-сторінки. Ми використовуємо сучасні мови верстки: CSS3 і HTML5.

Налаштування CMS. Систему управління встановлюють і налаштовують на хостинг-майданчику. Для наших інтернет-магазинів ми використовуємо Simpla CMS.

Програмування функціоналу. На цьому етапі програмуються сценарії сайту, що виконуються на сервері. Сюди відноситься можливість резервування і замовлення товару, розрахунок вартості і т.д.

Наповнення, тестування, перенесення на домен

Наповнення, тестування, перенесення на домен

Завершальні етапи, після яких е-магазин готовий до роботи.

Наповнення сайту. Ми наповнюємо магазин текстами, фото, товарами і описами. Якщо у вас немає можливості надати нам тексти, тоді ви можете довірити це нашим копірайтерам. При подальшому просуванні інтернет-магазину унікальний контент є обов’язковою умовою.

Тестування. До того, як ваш сайт буде запущений в роботу, необхідно протестувати його функціонал. На цьому етапі виявляються і корегуються можливі помилки в роботі «Кошика», відправці запиту на e-mail і т.д.

Перенесення сайту на домен. Це практично «свідоцтво про народження» вашого е-магазину, коли йому присвоюють офіційне ім’я.

SIMPLA CMS

Якщо ви ще не знайомі з системою управління Simpla, то ми вас запевняємо — ви подружитеся. Дана CMS настільки проста у використанні, що в подальшій роботі у вас не виникне жодних питань. При необхідності, CMS можна легко змінювати і допрацьовувати, так як вона має відкритий html-код.

Навіть якщо раніше ви не стикалися з системами управління, то завдяки Simpla ви зможете самостійно керувати категоріями в магазині, додавати і видаляти товари, робити їх невидимими, позначати рекомендовані товари — це дуже просто! З легкістю керуйте замовленнями, акціями та знижками, здійснюйте модерацію коментарів. Інтерфейс CMS Simpla дружній і лаконічний. Наші контент-менеджери проведуть навчання, після якого ви зможете самостійно керувати вашим інтернет-магазином.

Дізнатися детальніше про Simpla CMS можна в блозі, ми присвятили цьому цілу статтю: прочитати.

Чому вам варто замовити інтернет-магазин

Продаж товару

Продаж товару 365 днів у році, 7 днів на тиждень, 24 години на добу
Навіть якщо хтось захоче купити ваш товар вночі або в святковий день — він зможе це зробити.
Необмежену кількість товарів

Необмежену кількість товарів
На віртуальній вітрині є можливість показати необмежений асортимент товару. Більше того, ви можете розмістити інформацію про продукцію, яка очікується, привертаючи увагу до новинок.

Розширення кола покупців

Розширення кола покупців
Вашими покупцями можуть стати не тільки жителі конкретного міста чи району, як це відбувається з оффлайн-магазинами. Продавайте ваш товар по всій Україні!

Підвищення лояльності клієнтів

Підвищення лояльності клієнтів
Онлайн-продажу дають можливість інформувати покупців особисто. Ви можете відправляти розсилку по e-mail, вітати клієнтів зі святами і днем народження, давати персональну знижку.

Мінімальна кількість співробітників

Мінімальна кількість співробітників
Вам не потрібен охоронець, бухгалтер, дві зміни продавців — колосальна економія коштів (і нервів).
Магазин не прив'язаний до конкретного місця

Магазин не прив’язаний до конкретного місця
А це означає, що і складське приміщення ви можете вибрати в будь-якому зручному для вас і вашого гаманця місці.

Збільшення обороту за рахунок вигідних цін

Збільшення обороту за рахунок вигідних цін
Так як оренду за приміщення і зарплату численним співробітникам вам платити не потрібно, значить ви можете дозволити ціни нижчі, ніж у магазинів в реальності. Ця одна з основних причин, чому люди вибирають покупки через Інтернет.

Оперативне інформування про акції

Оперативне інформування про акції
Ви можете бути лояльні до своїх клієнтів, влаштовуючи різні акції та розпродажі. Вам досить запустити ефективну рекламну кампанію в інтернеті, зробити розсилку, яка тут же приверне величезну кількість аудиторії.

подивитися портфоліо