Розкрутка сайтів в Гугл

Просування в Google

Розкрутка сайту в Google — наскільки важливо бути в топі

Google — одна з найпопулярніших пошукових систем. На цей пошуковик припадає більша частина світового пошукового трафіку.

Компанія є монополістом серед пошукових систем в Україні, тому абсолютно очевидна необхідність просування сайту в Гугл.

Ефективні методи розкрутки в Google

Що «любить» Google? На що слід звернути увагу в першу чергу? Ми знаємо відповідь на ці питання:

Перш за все — якісний, тематичний, оптимізований контент, грамотний контрольний профіль, поведінковий фактор у поєднанні з популярністю бренду в соціальних мережах — ось основні напрямки розкрутки сайту в Гуглі.
Робота з мета-тегами
Необхідно провести роботу з мета-тегами та подбати про код ресурсу, щоб пошукові роботи могли швидко переміщуватися по сайту та добре його «розуміти».
Швидкість роботи
Швидкість роботи сайту, доступність, логічність, зручність навігації — всі ці фактори важливі в першу чергу для людей, а не тільки для просування сайту в Google.
Унікальність контенту
Дуже багато залежить від унікальності, якості та частоти оновлення контенту, тому саме роботу з контентом можна вважати ключовим завданням оптимізаторів при розкручуванні ресурсу в даній пошуковій системі.
Оскільки для Google запозичений контент не цікавий, необхідно постійно приділяти час написаню унікальних авторських матеріалів. В ідеалі тексти повинні бути:
Зрозумілі тексти
Максимально зрозумілими користувачеві, не перенасиченим термінологією, максимально точно описувати товар/послугу або доносити нову інформацію. Відповідати тематиці сайту в цілому та мати смислове навантаження. Містити ключові запити, за якими пошуковик буде знаходити сайт і пропонувати його користувачам. Однак при цьому потрібно знати міру: текст, перенасичений такими запитами, швидше нашкодить, ніж принесе користь у просуванні сайту.
Унікальні тексти
Унікальними — як вже було сказано, запозичені тексти вважаються марними — такий матеріал не несе в собі ніякої цінності. Былш того, може стати причиною штрафних санкцій щодо сайту.
Актуальні тексти
Актуальними і регулярно оновлюваними як на старті робіт по просуванню в Google, так і в подальшому. Нові матеріали повинні з’являтися, щонайменше, щотижня, інакше пошукова система поступово почне віддавати перевагу сайтам з більш актуальною інформацією.

Звичайно, якщо на сайті планується розміщувати велику кількість контенту, необхідно подбати і про те, щоб він був цікавий і корисний для користувачів.

Зовнішні чинники ранжування

Як і інші пошукові системи, Google враховує чи посилаються на сайт інші джерела й наскільки вони авторитетні. Кількість і якість цих джерел є визначальним фактором успішної розкрутки сайту під Google.

Одним з критеріїв визначення авторитетності сайту Гугл використовує власний показник, який називається PR (Page Rank) і може мати значення від 0 до 10. Чим більше посилань на ваші сторінки з інших сайтів, тим вище цей показник.
Якщо у вас виникли питання — зв’яжіться з нашими менеджерами, і вони дадуть відповідь на всі питання, що вас цікавлять.