Редизайн сайту в Києві

Редизайн сайту

До чого зобов’язує власників
сайтів постійний розвиток Мережі?

До використанню нових можливостей, тому що, будьте впевнені: відвідувачі ваших сайтів дуже швидко дізнаються про будь-які зручні і корисні новинки і хочуть використовувати ці новинки всюди, де можливо.

А щось нове з’являється щотижня: чи це нові програмні технології, чи то є якісь можливості браузерів, чи модні соціальні «фішки». І сайт, який все це заперечує і не використовує, користувачам цікавий набагато менше, ніж сайт, що дає максимум можливостей. Нехай навіть вони не завжди несуть корисне функціональне навантаження.
Основні завдання редизайну
Одне з основних завдань редизайну якраз і полягає в тому, щоб розширити функціонал ресурсу і підвищити його юзабіліті з урахуванням останніх тенденцій
Робимо сайт стильним
Друге завдання — зробити сайт більш привабливим, модним, стильним візуально. Адже з часу його створення напевно багато що змінилося.
Постачання функціоналом
Третя мета — дати клієнту і власнику ширший функціонал
Таким чином, редизайн сайту зачіпає не тільки його зовнішній вигляд, а й структуру, функціональні можливості, контент.У той же час не всі ресурси цього вимагають: сайту-візитівки, наприклад, цілком може вистачити графічного редизайну, який зачіпає лише зовнішній вигляд сторінки. А ось більш складним і ємним проектам потрібно структурний або комплексний редизайн.

У першому випадку змін зазнає інформаційна структура ресурсу, в другому відбувається, по суті, повна переробка сайту, тому що змінюються і допрацьовуються майже всі частини ресурсу.

Необхідність редизайну — як часто робити

Як часто виникає необхідність робити редизайн сайту? Крім явних ознак «старіння» ресурсу, є й інші фактори, які говорять про необхідність проведення редизайну. Наприклад:
Компанія вийшла на новий рівень
Змінилося становище компанії на ринку, організація вийшла на новий рівень
Нові способи взаємодії з клієнтами
Організація відчуває потребу в інших способах взаємодії з клієнтами онлайн.
Поліпшення системи управління сайтом
Компанії необхідно покращувати систему управління сайтом, його структуру і юзабіліті.
Зміна напрямку діяльності
Змінилися або розширилися напрямок діяльності організації, а також перелік послуг і товарів, які вона пропонує.
Навіть зміна фірмового стилю компанії — вагома причина провести хоча б зовнішній редизайн. Дійсно, ви ж не хочете збивати ваших клієнтів з пантелику стильовим «різнобоєм»?

Етапи зміни дизайну сайту

Формування цілей і завдань
Планування
змін
Тут формулюються цілі, завдання, складається перелік необхідних змін і визначаються критерії, за якими буде оцінюватися ефективність нововведень.
Програмування, наповнення контентом
Дизайн, верстка,
сбірка
Програмування, наповнення контентом. Складається макет нового сайту, проводиться нарізка дизайну, HTML-кодування, програмування системи управління, робота над новим функціоналом сайту і наповнення його контентом.
Перевірка функціоналу
Тестування
на цьому етапі перевіряється функціонал, працездатність, стабільність нового сайту.
Після успішного завершення тестування сайт переноситься на хостинг і надходить на просування в пошукових системах — починає нове, успішне життя в оновленому вигляді.