СЕО аудит сайту

SEO-аудит для компаній

Навіщо необхідно робити?

SEO-аудит — детальний аналіз сайту, спрямований на пошук причин, які заважають сайту високо ранжируватися в результатах пошукової видачі. Перевірка на предмет відповідності його семантичного ядра, структури, сторінок, контенту, мета-тегів, внутрішніх і зовнішніх посилань, а також ряду технічних параметрів вимогам пошукових систем.

СЕО аналiз
SEO-аналіз сайту допоможе виявити і виправити помилки, зробити ресурс зручнішим, підвищити ефективність і збільшити число клієнтів.
Спрямованість і глибина проведення аудиту для різних сайтів значно різняться. В першу чергу, це обумовлено якістю сайту компанії і вибором стратегії просування в інтернеті. За підсумком аудиту буде отримана інформація, завдяки якій:
Сайт стане зручним
Сайт стане зручнішим та інформативнішим для відвідувачів
Буде вище ранжуватися
Покращиться ранжування сайту
Зникнуть технічні негаразди
Будуть усунуті
технічні негаразди
За результатами SEO-аудиту визначається перелік рекомендацій з оптимізації сайту.

Що включає SEO-аудит сайту

Основні моменти, які в сукупності дають найбільш повне уявлення про оптимізацію, структуру і
наявні негаразди на сайті:
Перевірка на індексацію

Перевірка сайту на індексацію в ПС

Аналіз сайту на присутність в пошукових системах, оцінюється кількість сторінок, що беруть участь в пошуку.
Перевірка на унікальність

Перевірка контенту на унікальність

Пошуковики не дозволять високо ранжируватися сайту з неунікальним контентом. З початку створення сайту важливим етапом буде написання унікальних текстів. Крім того, необхідно виключити наявність дублів сторінок на сайті — ресурси з таким «багажем» теж мають проблеми в просуванні.
Перевірка методів просування

Перевірка сайту на «чорні» методи просування

Чорні методи розкручування можуть за відносно короткий період підвищити пошукові позиції сайту. Але їх використання є караним. Аналіз ресурсу допоможе визначити чи використовувалися заборонені методи просування і чи застосовувалися санкції до сайту з боку пошукових систем.
Перевірка вихідних посилань

Вихідна посилальна маса

Неправильне використання вихідних посилань може негативно впливати на стан сайту у видачі.
Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація, перевірка структури сайту

Тут перевіряється щільність ключових слів, їх наявність на певних сторінках, наявність основних мета-тегів. Контент повинен бути доступний для індексації, а внутрішні посилання — робочими.
Підтвердження оновлення контенту

Перевірка частоти оновлення контенту

Чим частіше на сайті з’являються новини, статті, пости в блозі компанії — тим частіше він індексується пошуковими системами. Регулярність оновлення контенту позитивно впливає на розкрутку сайту.
Перевірка помилок коду

Помилка HTML-коду

Помилки в коді сайту можуть бути наслідком поганої індексації та ранжирування сторінок.
Аналіз посилальної маси

Аналіз зовнішньої посилальної маси

Число і «якість» ресурсів, які посилаються на сайт, дозволяють оцінити існуючу ситуацію з його просуванням і подальші перспективи.
Перевірка швидкості роботи

Швидкість работи сайту

Вельми важливе питання при просуванні. Своєчасне виявлення негараздів в доступі сайту і швидкості його завантаження, а також виправлення цих негараздів суттєво поліпшать привабливість сайту з точки зору користувачів.

Результати SEO-аудиту

Результат усунення недоліків
Після усунення недоліків, виявлених в процесі SEO-аналізу, збільшиться число відвідувачів сайту, і сам ресурс стане зручнішим для користувачів та більш авторитетним в очах пошукової системи.Також, завдяки проведенню SEO-аудиту сайту, можна визначити коло нових потенційних можливостей для поліпшення позицій в пошуковій видачі і зміцнення досягнутих результатів.