УУправління репутацією в інтернеті - SERM

Управління репутацією — SERM

Коли популярність компанії
стає проблемою?

SERM (Search Engine Reputation Management) — комплекс дій, що дозволяє виключити з пошукової видачі негативні відгуки та згадки про компанію, товар або послугу та замістити їх позитивними.

Звичайно ж, жодна організація не може похвалитися виключно позитивними відгуками. Більш того, це не природньо, та й користувачі таким компаніям не довіряють. Невеликий відсоток негативу — це у порядку речей.Але якщо вам останнім часом здається, що інтернет буквально рясніє поганими відгуками на вашу адресу, якщо ви знаєте, що велика частина цих претензій, як мінімум, несправедлива, а з багатьох джерел ви чуєте неприємні та дивні історії про свою компанію — цілком можливо, що ви стали жертвою інформаційної атаки.У такій ситуації вам необхідно використовувати комплекс заходів з управління репутацією компанії в інтернеті, спеціально розроблений для таких випадків — Search Engine Reputation Management (SERM), мета якого витіснити весь негатив у пошуковій видачі якнайдалі.

Як SERM допоможе впоратися з проблемою інформаційних атак

Використання методів управління репутацією в інтернеті дозволяє:
Виводимо позитивні відгуки
Вивести в топ позитивні та нейтральні згадки про компанію
Нейтралізуємо негатив
Нейтралізувати негатив
Викриття конкурентів
Викрити та дискредитувати негідні методи конкурентів
Ефективне управління репутацією
Ефективно управляти репутацією організації в майбутньому
Іншими словами, SERM дає можливість компанії не залежати від конкурентних атак, «заховати» від цільової аудиторії всю небажану інформацію і продовжувати успішно йти обраним курсом.

Комплекс заходів з управління репутацією компанії

Моніторинг ситуації в інтернеті

Моніторинг ситуації в мережі

Проведення ретельного аналізу вже існуючої репутації компанії / товару / послуги в інтернеті, вивчення даних, виявлення основних конкурентів, визначення майбутнього фронту робіт.
SERM стратегія

Розробка стратегії SERM

На підставі отриманої картини фахівці опрацьовують план з мінімізації та ліквідації негативу, повернення позитивного іміджу компанії та утримання досягнутого результату в подальшому.
Дискредитація атак конкурентів

Дискредитація атак конкурентів

На цьому етапі проводиться робота з матеріалами, які використовували конкуруючі організації, щоб нашкодити репутації компанії в інтернеті. Методи можуть бути різними: від співпраці з хостерами і авторитетними сайтами, на яких розміщені негативні відгуки, до відкритого викриття замовних матеріалів та заміщення їх коректною, нейтральною інформацією.
Насичення інформаційного простору позитивними відгуками

Насичення мережі позитивними відгуками

На цьому етапі роботи ведеться розміщення відгуків, різних оглядів, рецензій, інформаційних статей, новинних заміток на авторитетних сайтах. Це можуть бути популярні новинні ресурси, тематичні портали, блоги, сервіси, галузеві форуми, особисті сайти користувачів. Оскільки рівень довіри до них у пошукових систем і користувачів досить високий, результати потрапляють в топ видачі, витісняють негативну інформацію та формують позитивне або ж нейтральне сприйняття компанії / товару цільовою аудиторією.

Хто потребує Search Engine Reputation Management

Найчастіше жертвами інформаційних атак стають:
  • Інтернет-магазини;
  • Юридичні компанії;
  • Сайти торгових марок;
  • Сайти відомих особистостей;
  • Регіональні компанії/фірми з відомою назвою;
  • Туристичні агентства.
Якщо у вас є питання або ви хочете замовити послугу управління репутацією SERM, телефонуйте нам або залишайте заявку.
Ми завжди раді допомогти!