Контекстна реклама в інтернеті

Контекстна реклама

Недорого, швидко, адресно

Цей вид реклами в інтернеті є одним з найбільш ефективних з тієї причини, що рекламу бачать лише ті люди, які:

Цільова аудиторія
вже зацікавлені саме в тих послугах, товарах, інформації, які пропонує рекламодавець;
Фактичні покупці
не просто цікавляться цими речами, а прямо зараз шукають їх, щоб довідатися про ціни або відразу зробити покупку.
тобто це робота навіть не на цільову аудиторію, а на ту її частину, яка «дозріла» до необхідних дій і вже майже є клієнтом компанії-продавця. Все, що необхідно зробити — забезпечити приплив таких майже-покупців саме на свій сайт, а не на ресурс конкурентів.

Як і де працює контекстна реклама

Це рекламні оголошення, які показуються разом з результатами пошукової видачі або розміщуються на майданчиках схожої тематики. Залежно від місця розміщення, контекстна реклама в інтернеті ділиться на два типи:
Тематична реклама
Тематична
Це рекламні оголошення, які представляють собою «додаток» до сторінок сайтів певної тематики і, таким чином, знаходяться в сфері уваги покупця. Скажімо, оголошення компанії, яка займається нерухомістю буде розміщено на сайті забудовника або ріелторської компанії, оголошення туристичного агентства — на порталі, присвяченому подорожам і так далі.
Пошукова реклама
Пошукова
Це реклама, яка супроводжує результати пошукової видачі: наприклад, користувач шукає інформацію про ціни на побутову техніку в своєму місті. Він побачить оголошення компанії, яка цю техніку продає.
Можливості для розміщення пошукової контекстної реклами сьогодні надають три пошукача: Google — в системі Google AdWords, Яндекс — в системі Яндекс.Дірект, Rambler — в системі Бігун. Основоположні принципи однакові в усіх системах, відрізняються тільки технічні тонкощі.
Google AdWords
Яндекс.Директ
Система Бегун
Незалежно від того, який тип реклами та майданчик використовувалися, користувачеві необхідно лише клікнути на оголошення, щоб перейти на сайт компанії-продавця.

У яких випадках можна використовувати контекстну рекламу

У тих самих, що й використовується будь-яка інша реклама в інтернеті — з метою:
Збільшення цільового трафіку
Максимізувати
цільовий трафік
Наростити продажі
Підвищити продажі
Поява нових товарів
Представити
на ринку нові товари або бренди
Проведення акцій
Провести рекламні
або інформаційні
акції
впізнаваність бренду
Збільшити лояльність
до бренду
Залежно від того, які цілі організація ставить в рамках окремої кампанії, можуть змінюватися місця розміщення оголошень, їх зміст, кількість і так далі.

Переваги контекстної реклами Google AdWords

Крім того, що вона працює з гарантовано зацікавленою аудиторією, контекстна реклама Google AdWords також:
Недорога реклама
дешевше інших типів реклами
Быстрая реклама
є найбільш швидкою — час між пропозицією продавця та здійсненням покупки — мінімальні
таргетована реклама
надає можливість таргетувати оголошення за часовою, поведінковою, географічною ознакою (тобто показувати рекламу в певний час, в певній країні / області з урахуванням інтересів певних груп користувачів)
Контроль витрат
дозволяє відстежити витрати на рекламну кампанію й ефективність вкладень на всіх стадіях
І не варто нехтувати якістю тексту, який буде використовуватися в оголошенні. Це одна з ключових частин запуску контекстної реклами в Google AdWords, тому що в кількох словах необхідно буде зацікавити клієнта саме своєю пропозицією, переконати в його вигоді та стимулювати бажання відразу ж перейти на сайт продавця.

Замовити контекстну рекламу