Запуск сайту в просування

Запуск просування

Що відбувається після створення сайту?

Для того щоб на сайт приходили відвідувачі, вони повинні дізнатися про ресурс. Одним з найдієвіших способів донести інформацію до цільової аудиторії — запуск просування сайту в пошукових системах. За результатами пошукової видачі на сайт будуть приходити люди, які вже зацікавлені в товарах або послугах, тобто представники цільової аудиторії компанії.

Як відбувається запуск просування сайту в пошуковій системі

Коли закінчені роботи по внутрішній оптимізації можна приступати безпосередньо до просуванню ресурсу в пошукових системах — зовнішньої оптимізації. Для цього нам буде потрібно:
Запит на індексацію
Проінформувати пошукові системи про новий сайт
Перш за все пошуковикам необхідно допомогти «дізнатися» про існування сайту. Оптимально додавати сайт в індекс тоді, коли він вже оптимізований. В іншому випадку, до пошукових роботів може дійти далеко не вся необхідна інформація, і результат сканування буде не ефективним.
Наповнення сайту контентом
Продовжувати наповнення контентом
Після запуску сайту в просування, важливо продовжувати роботу над наповненням сайту — постійна поява нової інформації, унікальної і корисною, дозволить новому ресурсу піднятися ще вище в пошуковій видачі.
Підвищення трасту (авторитетності) сайту
Підвищити довіру пошукових систем
Робота над підвищенням довіри пошукових систем — складний і тривалий процес. На сьогоднішній день, це є одним з ключових аспектів просування. Чим вище авторитет сайту в очах пошукової системи, тим простіше підняти його в топ видачі, як по низькочастотних, так і по високочастотним запитам.
Cвоєчасне реагування
Cвоєчасно реагувати
Необхідно працювати над зворотним зв’язком. Моніторинг в пошуковій видачі, на інших ресурсах, включаючи соціальні медіа, і безпосередньо самого сайту. Це допоможе своєчасно виявити проблеми з певними сторінками, розділами або функціоналом сайту, якщо такі були упущені.

Коли з’явиться ефект від просування сайту в пошукових системах

Це залежить від багатьох факторів, серед яких:
Вік ресурсу
Возраст сайта
Унікальність матеріалів
Уникальность
контента
Конкурентне середовище
Ситуація с
конкурентами
Внутрішня оптимізація
Правильність вибору
фраз для
просування
Оновлюваність
Частота оновлення контенту
Посилальна маса
Кількість, якість і швидкість роботи посилальної маси
Специфіка пошукової системи
На які пошукові системи робився наголос при просуванні
Перші плоди роботи можна буде побачити через два-три тижні від запуску — сайт проіндексується і почне потрапляти в видачу топ-100 по необхідним запитам. Високих позицій варто очікувати не раніше, ніж через 6 місяців. Ну а після того як сайт займе своє місце в пошуковій видачі, необхідно буде зосередитися на утриманні досягнутих результатів.