Ефективність рекламної кампанії

Оцінка ефективності
рекламної кампанії

Візначаємо, чи досягнуть мети
Щоб дізнатися, чи ефективна була реклама сайту, необхідно використовувати різні методи, що визначають приріст трафіку і конверсію. В тому числі, поведінку відвідувачів на сайті.
Такий аналіз дасть повну картину ефективності реклами і дозволить мінімізувати витрати на наступні кампанії — наприклад, видалити неефективні запити і в майбутньому акцентувати увагу відвідувачів на інших аспектах діяльності компанії.

Показники ефективної роботи рекламної кампанії

Ознаки зростання «якості» трафіку — збільшення таких показників, як:
Кількість сторінок за 1 візит
Кількість сторінок
які користувач переглядає за один захід на сайт.
Час, проведений на сайті
Час
яке користувач проводить на сайті.
Конверсія
Відсоток відвідувачів
які вчинили цільову дію (замовлення товару, підписка на розсилку, реєстрація, участь в опитуванні і т.д.).
Трафік
Кількість
відвідувачів
за певний період.
При цьому враховується:
1
відсоток гостей, які зайшли на сайт безпосередньо, набравши його адресу в рядку браузера
або по раніше створеній закладці в браузері;
2
рекламний трафік: відвідувачі, які прийшли завдяки банерній рекламі,
за посиланнями з соціальних мереж та інших подібних джерел;
3
пошуковий трафік: гості, які прийшли на сайт
за результатами пошукової видачі;
4
реферальний трафік: відвідувачі, які потрапили
на ресурс за посиланням зі стороннього сайту, який розмістив посилання.
Важливо також відстежувати показник відмов (користувач залишає сайт зі сторінки входу).Перелік може доповнюватися і змінюватися в залежності від виду ресурсу, сфери діяльності компанії і завдання, що стоять перед сайтом.

Принципи оцінки ефективності рекламної кампанії

Залежно від цілей і завдань, які стояли перед ресурсом, виділяють два типи оцінки рекламних кампаній:
Психологічний вплив
За психологічним впливом
Це актуальний показник для сайтів-візитівок, корпоративних, іміджевих сайтів. Тут проводиться оцінка впливу проведених робіт на поведінковий фактор:
- чи вдалося привернути увагу цільової аудиторії;
- чи запам’ятався продукт, бренд, компанія;
- чи стала цільова аудиторія сприймати компанію більш лояльно;
- чи зробила реклама вплив на популярність компанії.
Економічні показники
За економічними показниками
Іншими словами — який економічний результат був отриманий в результаті проведення рекламної кампанії:
- чи збільшилася конверсія;
- чи виріс товарообіг;
- чи зросло число звернень;
- наскільки збільшився прибуток після проведення рекламних акцій.
Варто пам’ятати, що жодна рекламна кампанія не дасть повного ефекту моментально, її дія продовжує проявлятися через певний час. Аналіз ефективності рекламної кампанії допоможе визначити, чи був ефект у довгостроковій перспективі досягнутий рекламними акціями, або ж він отриманий за рахунок інших причин.