Формулювання завдань

Формулювання завдань і
цілей клієнта

З чого починається правильна
розкрутка сайту

Нерідко початок роботи над сайтом в очах клієнта виглядає приблизно так: він говорить: «Мені потрібен класний сайт», — позначає бюджет, проскакує етап заповнення якихось нудних таблиць і приступає до захватом вибору дизайну із сотні запропонованих.

З реальним станом справ все це має мало спільного: навіть якщо клієнта в першу чергу зацікавлює сам процес, або, якщо він взагалі нічого не хоче про це знати, а хоче «просто терміново сайт, як ось у тих хлопців» — грамотна робота над проектом починається зовсім не грою зі шрифтами. А якщо мова йде про розкрутre сайту, то, очевидно, що необхідно не просто намалювати сайт.Перш за все, необхідно визначити цілі клієнта і завдання, які повинен виконувати майбутній сайт. Тому що, в першу чергу, від цього будуть залежати тип, функціонал і контент сайту.

Що ж повинен робити сайт

Незалежно від сфери діяльності замовника, завданням сайту є «достукатися» до кожного представника цільової аудиторії, який його відвідає.
Сайт повинен надати на відвідувачів вплив, яке буде вигідним для компанії. Найчастіше це придбання якихось товарів чи замовлення послуг. Також сайт виконує наступні ролі:
Робота на імідж
працює на імідж компанії, підвищуючи лояльність потенційних клієнтів до компанії, або певним її продуктам
Засіб спілкування з клієнтами
виступає в якості засобу спілкування з нинішніми і майбутніми клієнтами
Пошук бізнес-партнерів
служить для пошуку бізнес-партнерів і зміцнення існуючих ділових зв’язків

Як формулювати питання клієнту

В ідеалі, до початку робіт над сайтом необхідно отримати від клієнта відповіді на наступні питання:
Хто повинен прийти на сайт?
Хто повинен прийти на сайт?
Для кого створюється сайт — для діючих або потенційних клієнтів, для ділових партнерів?
Що повинен зробити відвідувач сайту?
Наприклад, переконатися у вигоді пропозицій компанії, підписатися на розсилку, купити товар, замовити послугу, відповісти на питання, взяти участь в акції?
Для ефективного вибору інструментарію необхідно отримати інформацію про становище компанії на ринку і її маркетингової стратегії:
Пропозиція
що і кому вона
пропонує
Конкуренція
наскільки висока конкуренція в даній області
Вигода
в чому вигода пропозицій даної компанії
Акцент уваги
на чому необхідно буде акцентувати увагу відвідувачів сайту
На цьому етапі важливим є взаємодія фахівця і клієнта. Грамотна постановка завдань і цілей гарантує ефективний результат. Ми завжди готові допомогти вам в побудові рекламної кампанії в Інтернеті.