Юзабіліті аудит сайту

Аудит юзабіліті

Що роблять відвідувачі
з незручним сайтом?

Нічого. Вони йдуть на інший, зручний.

Відвідувач швидше покине сайт, ніж візьметься долати якісь труднощі для виконання очевидних дій: таких як додавання товару в кошик, отримання інформації про послуги і ціни або навіть вихід на головну сторінку сайту з каталогу товарів.

Аналіз юзабіліті дозволить виявити причини відмови користувачів і усунути їх.
В результаті чого, аудит допоможе:
Підвищення комфортності користування сайтом
Підвищити комфорт
користування ресурсом
Збільшення інтересу до ресурсу
збільшити зацікавленість відвідувачів
Позитивне розташування аудиторії
розташувати аудиторію до компанії
Збільшення конверсії
збільшити конверсію — зробити з відвідувачів покупців
Тестування юзабіліті сайту — спосіб виявити проблеми, які «гальмують» потенціал сайту сьогодні.

Юзабіліті аудит сайту дає відповіді на питання

1
Чому відвідувачі є, а покупців майже немає?
2
Наскільки легко гості можуть отримати цікаву для них інформацію?
3
Чи всі сервіси сайту працюють адекватно?
4
Чому деякі розділи сайту не переглядають?
5
Які сторінки або розділи складні для сприйняття?
6
Що можна зробити, щоб підвищити ефективність сайту?

Що включає в себе аналіз юзабіліті

Аналіз головної

Аналіз головної сторінки

Головна сторінка розглядається з таких позицій: наскільки вона інформативна, чи здатна зацікавити і залучити відвідувачів, чи легко з неї потрапити в інші розділи.
Аналіз навігації

Аналіз зручності навігації

Навігація — переміщення по сайту. Цей пункт розглядається з наступних сторін: чи зручно сформовані розділи, наскільки логічно вони влаштовані, чи комфортно користуватися навігаційним меню.
Аналbз контенту

Аналіз вмісту

Контент сторінок має основоположне значення, тому важливо розуміти чи коректно працюють шаблони сторінок, чи не заважає реклама на сайті сприйняттю інформації, інформативні чи тексти.
Аналіз функціоналу

Аналіз клієнтського функціоналу

Якщо відвідувач сайту не відразу знайде кошик або захоче поставити запитання, але не знайде форму зворотного зв’язку, то ви просто втратите клієнта. Важливо проаналізувати адекватно працюють форми замовлень, кошик товарів, форма зворотного зв’язку, чи є на сайті контактна інформація, чи є доступ до даних про етапи обробки замовлення.

Результат аудиту

Результат аудиту юзабіліті
В результаті проведеного аналізу юзабіліті сайту, ми складаємо детальний перелік рекомендацій щодо поліпшення ресурсу, а також пояснимо, чого слід уникати при роботі з сайтом.Ми дивимося на сайт очима відвідувачів. У тому випадку, якщо людина заходить на сторінку, але не робить цільового дії, наприклад, не заповнює форму, не робить покупку — ми встановлюємо можливу причину цієї проблеми.

Завдяки аудиту юзабіліті, ви зможете зробити свій сайт зручним, більш інформативним і корисним для клієнтів.