Комплексний аудит сайту

Аудит сайту

Що заважає сайту бути краще?

Чому сьогодні ресурс не займає високі позиції у видачі пошукових систем? Чому відвідувачі не стають покупцями? Що заважає гостям сайту стати клієнтами компанії?

Детальний аналіз дозволить отримати всебічну інформацію про стан ресурсу і визначити комплекс заходів, які необхідно вжити для виправлення ситуації.

Комплексний аудит сайту

Аудит сайтів — це сукупність процесів, які включають в себе:
Технічний аудит

Технічний аналіз ресурсу

Інформація на сайті повинна оновлюватися регулярно. Ваш ресурс повинен бути «живим» — огляди, новини, акції. Пам’ятайте, ваш сайт — це віртуальна компанія в Інтернеті, тому приділяйте трохи часу написання новини, або цікавою оглядовою статтею щодо вашої тематики. Або передайте свої побажання нам, а ми оформимо ваші новини в гарному грамотному тексті.
SEO-аудит

SEO-аудит сайту

Це перевірка текстового контенту на предмет наявності та кількості ключових фраз, за якими сайт повинен потрапляти в пошукову видачу. Зокрема, в його рамках перевіряються:

  • чи унікальний контент на сайті;
  • чи немає дублікатів сторінок і посилань на неіснуючі сторінки;
  • належним чином оптимізовані сторінки сайту;
  • як регулярно сайт наповнюється унікальним контентом;
  • яка структура сайту і наскільки грамотно використовуються пошукові запити.
Цей вид аудиту необхідний в разі, якщо виникають проблеми з просуванням сайту і необхідно визначити, що потрібно виправити для поліпшення ситуації. Оскільки пошукові системи є одним з головних каналів цільового трафіку, на цей вид аудиту сайтів потрібно звернути особливу увагу.
Аудит юзабіліті

Аудит юзабіліті

Тут визначаються зручність навігації і «логічність» сайту — все те, що повинно дозволяти відвідувачам швидко і легко виконувати бажані дії і отримувати необхідну інформацію. Завдяки цьому виду аналізу, визначається:

  • наскільки повно розкрито потенціал ресурсу;
  • що саме заважає майданчику бути більш ефективним;
  • в чому полягають складності користувачів при взаємодії з сайтом;
  • чи є у сайта зони підвищеної і зниженої уваги і як їх можна використовувати в майбутньому.
У загальному сенсі аудит юзабіліті визначає головні проблеми з контентом, дизайном і структурою сайту.

Коли проводиться аудит сайтів

До просування
До того, як почнеться просування ресурсу в пошукових системах.
При зміні стратегії
При зміні маркетингової стратегії компанії.
В процесі роботи
В процесі роботи сайту для контролю і поліпшення ситуації.
Замовити аудит сайту
Для отримання загальної картини проводять експрес-аудит, за допомогою якого можна без особливих витрат виявити особливо проблемні зони ресурсу. Такий аудит сайту не визначить нюанси, але дасть досить чітку загальну картину ситуації, на підставі якої можуть проводитися подальші дослідження і вживатися певні заходи.Якщо мова йде про великий ресурс з високою відвідуваністю (корпоративний сайт компанії, інтернет-магазин і т. п.), То має сенс проводити комплексний аудит сайту, який передбачає всебічну і детальну оцінку всіх параметрів ресурсу. Такий аналіз в комплексі займає досить багато часу і обходиться дорожче, але ціна себе виправдовує, — з великою часткою ймовірності дозволяє отримати повні відповіді на безліч питань і вжити заходів по значному поліпшенню сайту, як з точки зору зручності для користувачів, так і на предмет «любові» пошукових систем до ресурсу та ефективності його роботи в цілому.

Якщо замовити проведення аудиту сайту, це дасть можливість зібрати повну інформацію про фактичний стан ресурсу і визначити напрямки для його розвитку і поліпшення.